Тест малюємо дерево
Цей тест допоможе вам зрозуміти приховані особливості, страхи, сумніви, риси характеру вашого малюка, його ступінь емоційності та фантазії.

Надайте всі необхідні матеріали для маленького художника і
спокійно, не даючи порад і не поправляючи малюнок, дочекайтеся
результатів. А закінчений малюнок допоможе вам зрозуміти приховані
особливості, страхи, сумніви, риси характеру вашої дитини, ступінь
емоційності та фантазії вашого малюка.
Перше враження
Намалювали?
Тепер нехай ваш художник займеться чимось ще (не забудьте його
похвалити!), А ви уважно вивчите малюнок. Дуже важливо перше враження:
які емоції він у вас викликає: смуток, веселощі, спокій, похмурий
настрій, відчуття чогось енергійного або, навпаки, апатичного; чи
відповідає він реальності чи зображено щось нестандартне; малюнок
яскравий, живий чи бляклий, однотонний, похмурий? Постарайтеся щоб ваша
перша оцінка була максимально адекватною, не варто ідеалізувати вашої
дитини або, навпаки, бути надмірно критичними.
Кольори
Тепер
зверніть увагу на колір малюнка . Він передає внутрішній настрій
дитини, його емоційну благополучність. Якщо ваш малюк використовував
один простий олівець і відмовився від кольору взагалі, то це свідчить
про досить низький інтелектуальний рівень. Іноді це може означати
поганий настрій, але подібна мотивація зустрічається рідко.
Дитина
використовує похмурі кольори явно емоційно пригнічена, має малий
творчим потенціалом і, ймовірно, має проблеми з пам'яттю ... Не
виключено, втім, що він просто не хотів в даний момент малювати, або
тема дерева його не зацікавила і він лише піддався на ваші вмовляння ...
Якщо
ваша дитина використовував стандартні для даної теми кольори, то це
говорить про нормальний рівень його інтелектуального та загального
розвитку, про адекватному, реалістичному сприйнятті предметів і людей. У
такої дитини, як правило, однаковою мірою розвинене абстрактне і
логічне мислення. Якщо ж перед вами дерево, забарвлене в нестандартні
кольори, то це говорить про оригінальний мисленні і буйної фантазії.
Інтелектуальний рівень такого "авангардиста" зазвичай досить високий.
Стовбур
Перейдемо
від загального враження до деталей, вони, як ви здогадуєтеся, несуть
дуже багато інформації. І почнемо з самої важливої ??деталі, яку діти
малюють в першу чергу - зі стовбура. Він символізує внутрішній стрижень
дитини, її особистісний потенціал. Стовбур прямий, рівний, правильної
форми свідчать про те, що малюк впевнений у собі, спокійний,
розважливий, наполегливий. Щоправда, можуть бути проблеми у спілкуванні з
однолітками, але лише на перших порах, зазвичай такі діти швидко
адаптуються до нових умов і відносин.
Якщо
ваш художник намалював підставу стовбура, розширене вліво, то він -
мрійливий інтроверт, боязкий і нерішучий, не варто шукати у нього
лідерських нахилів. Підстава стовбура, розширене вправо свідчить про
надмірне розсудливість, завзятості, навіть упертості, про вміння
добиватися бажаного. Така дитина не орієнтується на думку оточуючих, він
рухово активний і порушимо, швидко переключається з однієї гри чи
заняття на інше.
Змусити його прибрати іграшки після гри - проблема.
Стовбур
закритий зверху - імпульсивність, несформованість абстрактного
мислення, досить низький інтелектуальний рівень. Округле і розширене в
обидві сторони підставу говорить стосовно суті, повільності,
відповідальності та надійності. Але при цьому, майже напевно, у такої
дитини є проблеми з самооцінкою.
Гілки
Тепер
звернемо увагу на гілці. На думку психологів, вони говорять про
відносини дитини з навколишнім світом, з однолітками. Гілки у вигляді
паралельних ліній говорять про сталість, оптимізмі, життєвої активності.
Лінії гілок, що розходяться до кінців - експансія, авантюризм, висока
зарозумілість, бажання самоствердитися не завжди мирним шляхом. Зогнуті
гілки - схильність до чужого впливу, страх виділитися серед ровесників,
відповідно - невпевненість у собі.
Гілки
опущені вниз говорять про натуру меланхолійної, здатної на глибокі
почуття, з багатою фантазією. Гілки спрямовані верх - схильність до
лідерства, відсутність страху (у тому числі і розумного), авантюризм.
Якщо ваш маленький художник виділив на малюнку лише одну гілку - то він
володіє нестандартним мисленням, неабиякою часткою фантазії, є натурою
творчої, здатної на імпровізації (не тільки в малюнках).
Крона
Тепер
предметом нашого дослідження буде сама крона дерева. Вона говорить про
спільний енергетичний потенціал вашої дитини. Якщо крона схожа на хмару,
то це свідчить про високий рівень самоконтролю, обережності,
ретельності у справах. Крона-круг - спокій, самодостатність, можливо -
егоцентризм. Крона із завитками говорить нам про життєрадісності,
багатому енегретіческом потенціал, почуття гумору. Крона з карлючками
або заштрихована - тривожність, напруженість, нерішучість, невміння
зосередитися, схильність чужому впливу.
Деталі
Коріння
дерев діти цього віку зазвичай не малюють, так як вони не видно. Але
якщо вже вони з'явилися на малюнку, до того ж ви бачите чітко проведену
лінію землі, то ваша дитина зараз чимось дуже стривожений, стурбований,
відчуває себе незахищеним, потребує вашої любові та підтримки. Дерево,
ув'язненого в огорожу так само говорить про те, що вашому малюкові
бракує в будинку тепла і любові.
Якщо
деревце вписано в якийсь пейзаж, то, з одного боку, це може говорити
про багатої фантазії і творчому потенціалі малюка, але, з іншого - про
його глибокої невпевненості в собі, страху розкритися, вразливості та
хворобливому самолюбстві. Якщо дерево прикрашено плодами, гніздами,
квітами, птахами, то все це пишність відображає багатий енергетичний
потенціал дитини, оптимізм, творче нестандартне початок. Разом з тим,
подібні прикраси можуть говорити нам про пихатість, егоцентризмі,
розбещеності, потреби в постійній порції визнання, схвалення.
Лінії і контури
І,
нарешті, при аналізі малюнка слід звернути увагу на те, як дитина
виводить лінії, оформляє контур, оздоблює деталі. Слабкі, нерівні,
пунктирні лінії говорять про характер імпульсивне, нерівному,
захопленому залежними і. Так зазвичай малює ранимий, тонко відчуває
емоції інших людей (а, отже, вкрай вразливий) дитина. Штрихування
всередині стовбура - тривожність (швидше за все, по якомусь конкретному
приводу), невпевненість, закритість. Відтворення малюнка кори, як
правило, хороший знак, що говорить про спостережливість, допитливості і
критичності розуму, досить високому інтелектуальному рівні.
Ось
ті основні критерії, які в поєднанні з вашою спостережливістю і
інтуїцією дозволять вам більше дізнатися про своє малюка. Тільки не
варто саджати його за малювання дерева насильно або шляхом довгих
умовлянь - результат вийде недостовірним.
Чи готова дитина до школи: Ступінь психосоціальної зрілості (кругозір)
Дитина повинна відповісти на наступні питання:- Назви свої прізвище, ім'я, по батькові.
- Назви прізвище, ім'я, по батькові тата, мами.
- Ти дівчинка чи хлопчик? Ким ти будеш, коли виростеш - тьотею чи дядею?
- У тебе є брат, сестра? Хто старше?
- Скільки тобі років? А скільки буде через рік? Через два роки?
- Зараз ранок чи вечір (день або ранок)?
- Коли ти снідаєш - ввечері чи вранці? Коли ти обідаєш - вранці чи вдень?
- Що буває раніше - обід чи вечеря?
- Де ти живеш? Назви свою домашню адресу.
- Ким працює твій тато, твоя мама?
- Ти любиш малювати? Якого кольору ця стрічка (плаття, олівець)
- Яка зараз пора року - зима, весна, літо або осінь? Чому ти так вважаєш?
- Коли можна кататися на санках - взимку чи влітку?
- Чому сніг буває взимку, а не влітку?
- Що робить листоноша, лікар, вчитель?
- Навіщо в школі потрібна парта, дзвінок?
- Ти хочеш піти в школу?
- Покажи своє праве око, ліве вухо. Для чого потрібні очі, вуха?
- Яких тварин ти знаєш?
- Яких птахів ти знаєш?
- Хто більше - корова чи коза? Птах чи бджола? У кого більше лап: у півня або у собаки?
- Що більше: 8 чи 5, 7 чи 3? Порахуй від трьох до шести, від дев'яти до двох.
- Що потрібно зробити, якщо ненавмисно зламаєш чужу річ?
За правильні відповіді на всі підпитання дитина отримує по 1 балу (за винятком контрольних). На правильні, але неповні відповіді дитина отримує 0,5 бала. Наприклад, правильні відповіді: "Тато працює інженером", "У собаки лап більше, ніж у півня"; неповні відповіді: "Мама Таня", "Тато працює на роботі".
До контрольних завдань належать питання 5, 8, 15,22. Вони оцінюються так:
- № 5 - дитина може обчислити, скільки їй років -1 бал, називає рік з урахуванням місяців - 3 бали.
- № 8 - за повну домашню адресу з назвою міста-2 бали, неповну - 1 бал.
- № 15 - за кожне правильно зазначене застосування шкільної атрибутики - 1 бал.
- № 22 - за правильну відповідь -2 бали.
- № 16 оцінюється спільно з № 15 та № 22. Якщо в № 15 дитина набрала 3 бали, і в № 16 - дала позитивну відповідь, то вважається, що у неї позитивна мотивація до навчання в школі.
- 24-29 балів, вона вважається шкільно-зрілою;
- 20-24 - середньо-зрілою;
- 15-20 - низький рівень психосоціальної зрілості.
Чи готова дитина до школи (логіка, пам`ять, уважність)
чого не вистачає?
Скажи що ти побачив?
Хто що їсть?
Скільки тварин зобржено на малюнку?
Знайди два однакових будиночки
Під час виступу мавпочки-акробатки обірвалися два троси. Втримається вона або впаде?
Здогадайся, хто виступав на арені цирку.
Домалюй і розфарбуй тварин так, щоб одне з них стало леопардом, а інше - тигром
Відгадай, яка тварина ховається в клітці.
загадки,лічилки,скоромовки
Як розвивати уяву в дітей?
Ці ігри сприяють розвитку творчого, нестандартного мислення, збагачують словниковий запас дитини, роблять мовлення більш виразним і емоційним. Ігри на уяву можна проводити в будь-яких умовах: вдома, в дорозі, на відпочинку, під час прогулянки. Все, що вам потрібно, - це кілька творчих ідей і необмежена фантазія.➣ Корисна книга
Ви знайдете багато творчих ідей у книзі Джанні Родарі «Граматика фантазії».
Ігри на розвиток уяви у дітей
«НЕБИЛИЦЯ». Спробуйте скласти разом з дитиною неймовірну історію, не схожу на реальність, де все перевернуто з ніг на голову. Ви напевно бачили в книжках з розвитку логіки картинки, де художник «помилився» і намалював на дереві лампочки замість груш, на небі шматок сиру замість Місяця. Дітей приваблює все незвичайне і не схоже на звичний уклад життя. Спробуйте створити що-небудь, схоже на картину художника-незнайка. Це може бути казка, героєм якої буде сам малюк. Він охоче підкине вам свіжі ідеї і внесе суттєві поправки в сценарій.
«ПРОДОВЖ МАЛЮНОК». Для цієї гри вам знадобляться чисті аркуші паперу та олівці. Малювати можна також крейдою на асфальті, палицею на піску або на снігу. Суть гри полягає в наступному: ви по черзі малюєте один для одного заготовки для майбутніх малюнків. Це можуть бути кола, крапки, штрихи, спіралі, різні закарлючки.
Ви можете робити різні начерки: спонтанні і з підказками. Перед гравцями стоїть творче завдання: придумати з елемента закінчений малюнок. Це може бути предмет, рослина, людина, тварина і т. д. Можливо, спочатку дитині буде важко придумати що-небудь оригінальне, і він буде малювати за вашим зразком. Покажіть йому, як з простої закарлючки з'являються гриб, яблуко, хмара, клоун, метелик або посмішка Чеширського Кота. Спробуйте намалювати спільний малюнок в кілька етапів. Наприклад, ви починаєте, малюк продовжує, далі з цього ж малюнка ви придумуєте щось нове, змінюючи задумку, додаючи нові штрихи. Кінцевий «продукт» може вийти вельми оригінальним інопланетним істотою або екзотичним фруктом.
«УЯВИ СОБІ». Гра починається зі слів: «Уяви собі, що люди могли б ходити тільки на руках. Що б тоді було?» Перелік тем може бути найрізноманітнішим і стосуватися людини, його звичок і характеру, явище природи, тварин, предметів побуту. Наприклад: що було б, якби...:
• ... замість дощу з неба падали цукерки?
• ... сніг лежав цілий рік?
• ... тридцять три дня йшов дощ не перестаючи?
• ... у водопроводі водилися крокодили?
• ... з неба можна було ходити пішки?
• ... люди вміли літати?
• ... ведмеді жили в гніздах?
• ... на деревах росли батони?
• ... по річці плавали кавуни?
• ... на небі замість Місяця висів повітряну кульку?
• ... вдома були зроблені з вати?
• ... вилки були зроблені з шоколаду?
• ... у людини очі були на потилиці?
Як це ще можна використовувати?
Для проведення цієї гри вам знадобляться різні предмети побуту, одяг, речі. Показуйте дитині предмет і запитуйте: «Як це ще можна використовувати?» Чим більше варіантів відповідей знайдеться, тим краще.
«РОЗПОВІДЬ ЗА КАРТКАМИ». Для проведення цієї гри вам знадобляться заготовки. Старі журнали і газети, перш ніж згоріти в каміні на дачі, повинні пройти ретельний «огляд». Тут ви можете знайти багато фотографій, які і стануть тематичними сюжетами-підказками для ваших історій. Вирізані фотографії краще наклеїти на щільний картон, у вас вийдуть своєрідні карти. Роздайте картки усім учасникам гри, по черзі викладайте карти і розповідайте міні-історію по картинці. Гра добре розвиває не тільки образне, але і логічне мислення.
«КАЗКОВИЙ ВІНЕГРЕТ». Вам знадобиться знання казкових героїв. Вибирайте ті казки, з якими вже знайомий ваш малюк. Складіть свою казку, де будуть задіяні Буратіно і Червона Шапочка, Колобок та Курочка Ряба, Іван Царевич та Ілля Муромець, Попелюшка і Русалочка. Нехай у казки буде простий, невигадливий сюжет, а старі знайомі раптом покажуть себе в зовсім іншій якості. Нехай негативні герої стають добрими, а позитивні - примхливими і неслухняними. Нехай перемішуються події, виходить абракадабра, добре приправлена гумором. Таким способом ви реанімуєте інтерес дитини до казці, якщо він раптом його втратив.
Розвиваючі завдання для малят
Як цікаво проводити з дітьми? Як правильно розвивати дитину? Як підготувати дитину до школи? Це питання, які хвилюють багатьох батьків.
Звичайно, сидіти і читати лекції дітям дошкільного віку не варто. А от пограти з ними в розвиваючі ігри можна.
Серія розвиваючих ігор завдання допоможе вам у цьому.
Завдання батьків: запропонувати дитині картку (картинку з завданням), подивитися, як дитина виконає завдання, допомогти йому запитаннями (якщо він поки не справляється). Потім після того як дитина виконає завдання він розфарбовує картинку. Подивіться щоб діти акуратно розфарбовували, малювали, домальовували картинку.
Ви можете зібрати свою власну енциклопедію розвиваючих завдань.
Завдання до картинок
Завдання 1Яку метелика вловить дівчинка? Яка з решти метеликів не має пари? Розфарбуй картинку
Завдання 2
З'єднай крапки по порядку - і ти дізнаєшся, що намалював художник. Розфарбуй картинку
Завдання 3
Продовж ланцюжок за зразком. Яка погода була на вулиці в 10, 12 і 14 годин? Розфарбуй картинку
Завдання 4
Розфарбуй фрагменти згідно з буквами - і тоді дізнаєшся, що побачила дівчинка на галявині.
Обведи предмети, котрі можуть тобі знадобитися для прогулянки навесні.
Завдання 6
Допоможи дівчинці добратися до підсніжника, минаючи калюжі і струмочки. Розфарбуй картинку
Завдання 7
Серед відображень дівчинки в дзеркалі знайди одне правильне. Розфарбуй його.
Завдання 8
Визнач, кому з хлопців яка маска належить. Розфарбуй малюнок.
Якої іграшки з представлених внизу немає на ялинці? Домалюй її. Знайди дві однакові сніжинки. Розфарбуй красиво ялинку.
Завдання 10
З'єднай крапки по порядку - і ти дізнаєшся, що тримає в зубах щеня. Розфарбуй картинку
Завдання 11
Розфарбуй кошенят, користуючись підказкою: рудий кошеня грає з самим великим клубком, чорний - із середнім, а сірий - з самим маленьким.
Завдання 12
Вгадай, хто сидить у клітці.
Розвиваючі завдання для дошкільнят
Розвиток уваги, дрібної моторики, математичних здібностей і мислення дітей. Дидактичні матеріали для дитячого садка.Завдання 1
Допоможи дівчинці знайти на картинці зображені предмети.
Завдання 2
Домалюй візерунки на матрьошці та розфарбуй її. Скільки всього матрьошок на картинці.
Завдання 3
Розташуй матрьошок по порядку, починаючи з найбільшою. Розфарбуй малюнок
Завдання 4
Знайди в кожному ряду зайвий предмет. Розфарбуй іграшки
Дізнайся, як звуть жирафа. Склади його ім'я літери на кубиках. Порахуй кількість цяток у жирафа.
Завдання 6
Розфарбуй фрагменти з точкою помаранчевим олівцем - і ти дізнаєшся, хто сховався в малюнку.
Завдання 7
Що неправильно намальовано на картинці?
Завдання 8
Які іграшки зображені на малюнку? Скільки їх?
Знайти 6 відмінностей між картинками.
Завдання 10
Розфарбуй предмети, які стали б тобі для купання.
Завдання 11
Скопіюй пташеня, а в рамці намалюй свою улюблену іграшку.
Завдання 12
Впиши у рядки відповідні слова і прочитай у виділеному стовпці вийшло слово.
Дидактичні ігри для дошкільнят.
Ми пропонуємо вам серію ігор з предметами і серію ігор на вивчення форми, кольору і величини.
Ігри з предметами
Цілі гри: Ігри з предметами розвивають дрібну моторику; сенсорні, розумові, творчі та конструкторські здібності дітей.Рахункові палички
З рахункових паличок можна викладати різні фігури:
• довгу доріжку з чергуються за кольором паличками;
• кілька доріжок різної довжини і різних кольорів;
• квіточка з пелюстками;
• драбинку, залізницю;
• будиночок, башточку.
Довгий шнурок
З шнурка можна викладати різні фігури:
• геометричні (коло, овал, трикутник, квадрат тощо);
• цифри, літери;
• хмара, курча, яблуко і т.д.
Веселі прищіпки
• Одягніть прищіпки на пов'язану в кільце вірьовку і запропонуйте діткам зняти їх.
• Запропонуйте малюкові прикріплювати промінчики (жовті прищіпки) до сонечка (жовтому колі, витесаному з картону).
• Можна прикріплювати колючки (прищіпки) на спинку їжачка (картонний силует).
• Приготуйте витягнутий трапецієподібний картонний силует (стовбур ялинки) і на нього з різних сторін прикріплюйте шишки (прищіпки).
• Можна вішати на ялинку (картонний силует ялинки) іграшки (прищіпки).
• З прищіпок можна конструювати літачок, довгу змію, крокодила.
Сипучі ігри
• Заховайте в річковому піску (або борошні, пшоняної крупи) багато квасолин. Доручіть дитині виймати звідти квасолини і збирати в миску.
• Доручіть дитині з миски пересипати через лійку манку (рис, пшоно) в банку з вузьким горлечком.
• Візьміть з дитиною прямі макарони і нанизайте їх на шнурок - вийдуть намисто. Попередньо макарони можна розфарбувати акриловій чи гуашевого фарбою.
Пластилинография
• Нанесіть тонким шаром пластилін на картон і запропонуйте вдавлювати в нього крупинки пшона, гречки або рису, а з квасолі або макаронів можна викласти доріжку.
• Виріжте з картону певну фігуру, нанесіть на неї тонким шаром пластилін відповідного кольору. Якщо це зелений огірок - прикрасьте пластилін сочевицею, якщо червоне яблуко - квасолею, жовтий банан - пшенкой.
Ігри з дерев'яним будівельним конструктором
• Будуємо з кубиків вежу або будинок, а навколо зводимо парканчик з цеглинок.
• З кубиків і цеглинок робимо меблі: стіл, стільці, ліжко, шафа, диван.
• Споруджуємо з кубиків і цеглинок арку, міст, сходи тощо
• Збираємо з будівельного матеріалу теплохід, літак, поїзд, машину.
Ігри на вивчення форми, кольору і величини
Ці сенсорні ігри допомагають дітям отримати різноманітні уявлення про властивості предметів (колір, форма, величина тощо), сприяють розвитку сприйняття.Листоноша
Обклейте 4 коробки папером червоного, жовтого, синього і зеленого кольору. Виріжте з картону картки (по 5 штук кожного кольору) і перемішайте їх. Посадіть в різних кутах кімнати м'які іграшки, а біля них поставте по одній коробці (поштової скриньки). Ваш малюк - листоноша. Йому треба рознести відповідних кольорів картки-листи адресатам.
Веселе малювання
Намалюйте з малюком жовтий круг і подумайте, на що він може бути схожий. Правильно, на сонечко - домалюйте промінчики. Тепер намалюйте червоний круг - буде яблуко (домалюйте гілочку і листочок), зелений круг - м'ячик (домалюйте смужки), синій круг - озеро (домалюйте очерети, плаваючих лебедів) і т.д.
Жовтий банан і зелений огірок
Приготуйте три тарілки (червоного, зеленого і жовтого кольору - їх можна вирізати з кольорового картону). Малюкові треба розкладати картинки з овочами і фруктами за відповідним кольорів (жовтий банан і лимон - на жовту тарілку, зелений огірок і яблуко - на зелену і т.д.)
Кольорові предмети
Виріжте з картону чотири кола різних кольорів і підберіть предмети тих же кольорів. Ви піднімаєте картку червоного (жовтого) кольору, а дитина відшукує і показує всі червоні (жовті) предмети: червону машинку, червону брязкальце, жовтого каченяти, жовтий м'ячик і т.д.
Третій зайвий
Покладіть перед малюком два синіх кола і один червоний квадрат - що зайве? Поступово ускладнюйте завдання: кладіть червоне коло, жовтий круг і зелений трикутник або синій квадрат, синій коло, зелений квадрат.
Доріжка з кіл
На щільному аркуші паперу недалеко один від одного у вигляді хвилястої доріжки намалюйте багато кіл діаметром 2 см, а паралельно або навіть трохи перетинаючись - доріжку з квадратів зі стороною 2 див. Малюкові треба двома пальчиками йти по доріжці тільки з кіл, потім тільки з квадратів.
Великий - маленький
Ви називаєте дитині різні предмети, а він говорить, великий цей предмет або маленький. Можна показувати розмір руками: якщо предмет великий - розставляємо руки в сторони, якщо маленький - зближуємо долоньки. Починаємо гру: слон, муха, будинок, голка, миша, скеля, воробей, підйомний кран, цукерка, кит, ґудзик і т.д.
Будиночки
Зобразіть на аркуші паперу кілька тварин різного розміру. Запропонуйте малюкові намалювати для них будиночки (круги або квадрати): для великих тварин підійдуть великі будиночки, для середніх - середні, для маленьких - маленькі.
всебічний розвиток дитини:
- розвиток пам'яті;
- розвиток логічного мислення;
- розвиток дрібної моторики рук;
- формування елементарних математичних знань;
-розвиток мовлення
Для виконання цих завдань вам знадобляться кольорові олівці та фломастери.
Завдання 1
Розфарбуй візерунок на чайнику за заданим зразком.
Які геометричні фігури у цьому візерунку тобі знайомі?
Завдання 2
З'єднай лінією предмети так, щоб вони утворили пари. Поясни свій вибір.
Завдання 3
Пунктирні лінії показують, як пересуваються коник, воробей і каченя. Обведи ці лінії різнокольоровими фломастерами.
Завдання 4
Допоможи мурашки знайти вихід з мурашника
Завдання 5
Прикрась парасолька цуценя жовтими і фіолетовими смужками. Домалюй парасолька.
Завдання 6
У якому порядку повинні стояти картинки?
Розкажи, що сталося.
Завдання 7
Обведи предмети, назви яких починаються на букву А.
Розфарбуй малюнки
Завдання 8
Порахуй гриби, ягоди, яблука і листочки.
Отримані відповіді з'єднай з цифрами.
Завдання 9
Продовж візерунки і розфарбуй їх. На що вони схожі?
Завдання 10
Допиши цифри за зразком, називаючи їх.
Завдання 11
З'єднай кожну тінь зі своїм деревом.
Назви ці дерева.
Завдання 12
Обведи доріжки, по яких поїдуть джип і велосипед.
Завдання 13
Назви овочі, які зображені на картинці.
Покажи лінією, які листя яким овочів належать.
Комментариев нет:
Отправить комментарий